dörrfaen.


Okej, dagens fail var lätt dörren.

Efter en lång dag i Croydon kom Pernilla, Emil och jag totalt utmattade hem till Oval Road för att dega till det lite innan kvällen. Pernilla drar fram nycklen mycket dramatisk med den kaxiga "kan själv-blicken", inte fick hon upp dörren. Emil som tidigare på dagen lyckats få upp dörren utan problem försöker.. Ingenting händer.
Jag försöker.. funkar inte ;O

Efter en kvarts svordomar och ryckande i dörren går jag in till grannen (som visar sig ha two tickets to the gun show) och ber om hjälp. Överlycklig över sina nya grannar försöker även han utan reslutat.

Jag blir hulken och får upp dörren.  the end.





/marinzerh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0